Duke Nukem Forever
Duke Nukem Forever
Podle neoficiálních, ale dost pravděpodobných informací by se DNF měl odehrávat v blízké budoucnosti (doufejme, že ne od začátku vývoje, to bychom se spíše v čase vrátili) a v lokalitách, jako je Las Vegas nebo Area 51. Příběhová linie nebyla nikdy u DNF nikterak důležitá, nicméně podle posledních zpráv by se měla lišit od původní verze z roku 1997. Co se týče použitého enginu, hra by mělo běžet pod nejnovější verzí Unreal enginu, samozřejmě se značně upravenými detaily. O fyziku by se měla údajně starat nejnovější verze technologie Meqon, využívané u next-gen konzolí.
U nepřátel je zatím potvrzena přítomnost dvou starých známých – Pig Cops a Octabrains. U zbraní se zase mluví o Dukově pistoli, brokovnici, zmrazovači a samozřejmě nesmí chybět ani zmenšovač.
Pokud byste se rádi dozvěděli více teoretických úvah a důvodů, proč by mohl DNF vyjít zrovna na konci letošního roku, projděte si tento velmi povedený a obsáhlý příspěvek na fóru jedné zahraniční fan stránky. Je vidět, že jeho autor se o hru opravdu zajímá a několik jeho teorií, uvažující o možném vydání hry ještě letos, je vskutku nápaditých a možná i reálných.
Duke Nukem Forever je legenda, která tu zůstane navždy, a to i pokud vyjde letos, za deset let - nebo nikdy. A asi jen těžko už bude záležet na kvalitě výsledného produktu. I přes dobu, kterou již autoři nad vývojem strávili, mají stále velmi silnou fanouškovskou základnu, která za nimi půjde i do pekel, pokud to bude pro vydání jejich hry nutné. A věřte, že i když bude kvalita jakákoliv, statisíce lidí si titul pořídí už jen proto, aby zatraceně viděli tu hru, co se vyvíjí téměř stejně dlouho, jako trvalo natáčení všech třinácti sérií nekonečného seriálu Dallas. Že by tedy reklamní záměr od 3D Realms promyšlený 11 let dopředu?